GERS Data Benelux voor laboratoria


GERS Data Benelux, een dochteronderneming van CIBH en Cegedim en een toonaangevende speler in data en analyses voor de gezondheidszorgmarkt in de Benelux, presenteert zijn adviesaanbod.

Als belangrijke speler in het ecosysteem van de gezondheidszorg zal GERS Data Benelux zijn unieke kennis van de apotheekwereld, de robuustheid van zijn gegevens en zijn analysecapaciteiten aanwenden om zijn industriële klanten en alle marktspelers studies aan te bieden waarmee ze met concrete en uitvoerbare aanbevelingen kunnen inspelen op belangrijke vraagstukken.

Het adviesaanbod van GERS Data is erop gericht om concrete oplossingen te bieden voor de vragen van zijn klanten door de evolutie van belangrijke indicatoren (distributie, marktaandelen, marktaandelen van eigenaars, prijzen, marges...) op verschillende niveaus van granulariteit te bestuderen (groepen, apotheeksegmenten, verkooppunten, op maat gemaakte productperimeters, concurrentieomgeving...). Categorieanalyse, cohortvolging, bezoekelasticiteit, prijselasticiteit, concurrentieanalyse... zijn slechts enkele van de onderwerpen waaraan GERS Data al werkt voor meerdere klanten.

Naast het uitvoeren van studies is het doel van de toegewijde Adviesafdeling om een kader te bieden dat bevorderlijk is voor kwaliteitsgesprekken en uitwisselingen met klantenteams, met als resultaat een gezamenlijk begrip dat leidt tot echte operationele beslissingen. Verschillende van de grote klanten van GERS Data doen al een beroep op de adviesteams voor verschillende soorten projecten:

"Bedankt aan de adviesteams van GERS Data voor de kwaliteit van hun gegevens en de diepgang van hun inzichten." - Vice-President M&A, Laboratorium Zelfzorg.

"De adviesteams van GERS Data ondersteunen ons regelmatig bij onze categorische visies en bij verschillende merken in ons portfolio. Hun analyses stellen ons in staat om een beter inzicht te krijgen in de marktprestaties, de rol van categorieën en verschillende typen merken, en helpen ons ook om de prestaties van onze merken beter te analyseren." - Category Management Directeur, Laboratorium Dermocosmetica.